En Routes verhuurservice: branding en website design dat vrijheid en flexibiliteit uitstraalt

Grafisch ontwerp services:

Logo en huisstijl | Merkstrategie | Website design | Wagen bestickering | Advertentiepanelen | Social media visuals

De uitdaging: een nieuwe verhuurservice positioneren

En Routes stond voor de uitdaging om een bedrijf in verhuurservice op te starten in een sector waar al veel aanbieders zijn. En Routes verhuurt busjes, wagens, Vespa’s en vakantiewoningen in de Vlaamse en Waalse Ardennen. Het doel was om de aandacht te trekken van En Routes’ doelpubliek van vriendengroepen, grote gezinnen en zelfstandigen. Samen identificeerden we welke waarden en visie En Routes anders maakt dan de concurrenten. Om vlot te starten, hadden ze een merkstrategie nodig die hen positioneerde als een professionele, flexibele verhuurservice én hen eruit deed springen.

De oplossing: een brand identity als de weg naar vrijheid

En Routes kreeg een logo en huisstijl die hun professionele, flexibele service en fun beleving overbrengen. De merkidentiteit straalt de weg naar vrijheid uit. Brand assets zoals bochten - geïnspireerd op de bochten in de Ardennen – helpen om merkherkenning op te bouwen in hun marketingcommunicatie en om een blijvende indruk na te laten. De logo’s en huisstijl werden doorgetrokken in de bestickering op de wagens, op reclamepanelen en op de website voor een coherente look. Zo blijft de branding van En Routes coherent en herkenbaar, voor maximale impact.

Kernwaarden: vrijheid, flexibiliteit, professionaliteit, fun

Breakdown brand identity keuzes:

  • Lettertype: we kozen voor dikke sans serif letters in het logo om kracht en professionaliteit uit te stralen. Door zachte hoeken en lijnen te gebruiken, blijft het fun en vriendelijk.

  • Kleuren: Professioneel, rustig nachtblauw en haardvuuroranje vormen de boventoon en knipogen naar de gezelligheid van kampvuren waarrond vrienden en familie zitten op reis. Energiek zomersblauw gebruiken we als accent.

  • Brand assets: Terugkerende merkelementen zoals bochten - geïnspireerd op de bochten in de Ardennen – helpen om merkherkenning op te bouwen in hun marketingcommunicatie en om een blijvende indruk na te laten.

Testimonials toevoegen

Volgende
Volgende

How to Take An Effective Mental Health Day