Brand identity design voor En Routes verhuurservice
En Routes verhuurt busjes, wagens, Vespa’s en vakantiewoningen in de Vlaamse en Waalse Ardennen. Om de verhuurservices van En Routes in de markt te zetten, ontwierpen we een logo en huisstijl die vrijheid, flexibiliteit, professionaliteit en fun uitstralen. Om de eerste reservaties binnen te halen, verzorgden we ook hun website design. Daarna zetten we hun nieuwe branding op hun marketingmaterialen zoals social media banners en advertenties, busje en reclamepanelen om hun merk vlot te lanceren.
Grafisch ontwerp services:
Logo en huisstijl | Merkstrategie | Website design | Wagen bestickering | Advertentiepanelen | Social media visuals
Breakdown brand identity keuzes:
Lettertype: De letters van het logo werden verbonden met gebogen lijnen om de flexibiliteit van de service visueel weer te geven. Dikke hoofdletters in het logo stralen professionaliteit en betrouwbaarheid uit.
Kleuren: Professioneel, rustig nachtblauw en warm haardvuuroranje vormen de boventoon en knipogen naar de gezelligheid van kampvuren waarrond vrienden en familie zitten op reis. Energiek zomersblauw gebruiken we als accent.
Brand assets: Terugkerende brand assets zoals kleurrijke lijnen - geïnspireerd op de bochten in de Ardennen – helpen om merkherkenning op te bouwen in hun marketingcommunicatie en om een blijvende indruk na te laten. Door deze lijnen te gebruiken in elke marketingcommunicatie, creëert En Routes merkherkenning en fun merk associaties, waardoor mensen hun merk gemakkelijk herkennen en onthouden.
“Hoi Maaike, wij zijn zo enthousiast! Je hebt ons zo goed gelezen. Alles klopt qua logo en huisstijl, de kleuren, het lettertype, de subtiele verwijzingen, … Helemaal top! Blown away!”
Deborah, zaakvoerder En Routes
“We zijn enorm tevreden met het resultaat én met de samenwerking. Alles klopt, tot in de bocht.”
Christophe, zaakvoerder En Routes
Klaar voor jouw eigen
visueel sterk merk?
Contacteer me om samen sterke designs te maken.