
Hoelang duurt het om een logo en huisstijl te laten ontwerpen? Wat is inbegrepen?
Wat is inbegrepen in een logo en huisstijl ontwerp?
Jouw missie en visie uitgeschreven
Jouw kernwaarden bepaald
Jouw doelgroepen geïdentificeerd
Analyse van je concurrenten
Jouw concurrentieel voordeel bepaald
Jouw merkpersoonlijkheid bepaald
Logo en sublogo’s
Lettertypes
Kleurenpalet
Merkelementen zoals illustraties of patronen
8 stockfoto’s als je zelf niet over foto’s beschikt
Verschillende voorbeelden van jouw branding in actie – bv. in social media posts, op je website, op verpakkingen of displays ...
Richtlijnen voor huisstijl
Spiekbriefje van de stijlgids voor gebruik van je huisstijl
Follow-up call zodat je met vertrouwen je merk lanceert
Extra’s: social media templates, visuals voor social media advertenties, verpakkingen, banners, panelen, naamkaartjes ...
Hoelang duurt het om een logo en huisstijl te laten ontwerpen?
Hieronder vind je een overzicht en tijdslijn. Klik op de pijltjes rechts voor meer info.
-
We bespreken samen je doelen en je uitdagingen. We bekijken ook de merkpersoonlijkheid en de visie, missie en kernwaarden van jouw merk. Maak je geen zorgen als je dit nog niet allemaal op voorhand weet, ik help je hierbij.
-
Je ontvangt een merkstrategie op maat van jouw merk en je doelen.
Merkfundamenten: wat zijn je doelen, missie, visie en waarden.
Doelpubliek: wie zijn jouw ideale klanten en wat hebben ze nodig. Hoe lost jouw merk hun problemen op.
Concurrentieanalyse en concurrentieel voordeel. Wat maakt jouw merk uniek.
Merkpersoonlijkheid en brand voice. Als je deze twee elementen kent, kun je je marketing en visuals zo opstellen dat alles op elkaar is afgestemd.
Creatieve richting. Inspiratie voor jouw merkidentiteit gebaseerd op jouw merkstrategie.
Je ontvangt twee moodboards die ons helpen richting geven bij het ontwerpen van jouw logo en huisstijl.
-
Neem de tijd om de merkstrategie en de twee moodboards zorgvuldig door te nemen en zorg ervoor dat alle informatie aansluit bij jouw bedrijf en visie. Daarna hoor ik graag je mening en feedback over de twee moodboards en welke richting je op wilt met de visuele identiteit van je merk.
-
Je ontvangt een eerste merkvoorstelling met
Logo en sublogo’s
Lettertypes
Kleurenpalet
Merkelementen zoals illustraties of patronen die jouw merk uniek maken
Stockfoto's indien je geen eigen foto’s hebt
Voorbeelden van jouw visuele identiteit in actie met behulp van mockups. Bijvoorbeeld in social media posts, op je website, op verpakkingen, in bestickering op wagens ...
-
Geef je feedback op de voorgestelde logo’s en huisstijl.
-
Jouw merkidentiteit wordt verfijnd op basis van jouw feedback.
-
Je ontvangt jouw logo’s en huisstijl (lettertypes, kleurenpalet, merkelementen zoals illustraties en/of patronen en stockfoto’s).
Om jou te helpen om jouw nieuwe visuele identiteit als een pro te gebruiken, krijg je een uitgebreid brand book en een beknopte ‘huisstijl spiekbrief’ zodat jij en jouw team met vertrouwen en op een consistente manier jouw nieuwe merkidentiteit overal kunnen toepassen.
Een ‘huisstijl spiekbrief’ bevat de belangrijkste elementen uit je brand book in een beknopt overzicht. Lekker handig om alles in één oogopslag te zien. Dit zorgt ervoor dat jouw hele team gemakkelijker ‘on brand’ blijft en jouw branding consistent gebruikt.
-
Je ontvangt
Social media templates waarmee je zelf aan de slag kan om jouw merk verder uit te bouwen
Afbeeldingen voor social media-advertenties
Drukklare bestanden voor banners, reclamepanelen, bestickering voor je wagenpark, naamkaartjes ... zodat jouw merk overal laat in de spotlight zet
Drukklare bestanden voor verpakkingen
...
Vraag naar de mogelijkheden om jouw marketingmaterialen vorm te geven.
Daarmee heb je alles in huis om jouw merk als een pro te lanceren en je marketingmaterialen vorm te geven.